Friday 10 May 2013

♥ Kau Lah Sahabat ♥

hey hampa . selamat petang . hahah ..

setiap orang mesti ada sahabat kan ? tipu laa kalau hampa tak dak kawan .. kawan ni lahh tempat kita hilang bosan kan ? yang lupa kawan tu .. hmm sendri fikir laa ..
ahahha .. kalau tak ada boyfren girlfriend .. kawan pun bule kann . kita luah segala nya .. kawan la yang lebih paham kita segala nya .. kalau kawan tak boleh tolong tu tak usah la nak bermusuhan . mybe diaa kekurang untuk menolong kita .. berkawan biar beribu . bercinta biar la setia noh . jangan duk ambik kesempatan nak curang curang . tampaq mau ? ahhaha .. 

Dalam dunia ada tikanya kita akan  bersendirian,,
TetapiDalam kita bersendirian,kita beruntung keranaMempunyai seorang sahabat yang memahami kita. Sebagaimana kita Mengharapakan keiklasan dan kejujuran Seorang sahabat,begitulah juga dia.
Dia memberi jalan sebagai laluan penyelesaian masalah. Selalunya kita terlalu asyik menceritakan tentang diri kita hingga Kadang-kadang kita terlupa sahabat kita juga ada cerita yg ingin dikongsi bersama kita. Pernah kah kita memberi dia peluang untuk menceritakan tentang rasa bimbangnya,rasa takutnya?
Pernahkah kita menenangkan dia sebagaimana dia pernah menyabarkan kita.
Tetapi kita sering terlupa akan hal itu.
Untungnya mempunyai seorang sahabat yang sentiasa memahami Yang selalu berada disisi pada waktu kita memerlukannya. Dia mendengar luahan perasaan kita,segala rasa kecewa dan ketakutan. Harapan dan impian juga kita luahkan.

ni lah kawan kawan aku yang aku sayang sangat sangat . bila kami berjumpa berdatting . mcm mcm kami nak cerita . mcm tak penah habis .. bila kami gelak . orang lain pun tak bule nak menumpang . ahhaha .. 
i love u all .
harap PERSAHABATAN kita sampai bebila . walau ada bergaduh . bermasam muka . yang pasti suatu hari nanti pasti akan bersama jugak ,, teringat pulak time sekolah .. hahahah ... tiap hari dengan kotew sup makcik tu .. ahhaha .. mau kami p tandas .. bukan sat sat . merendang kot lain samaa .. ahhaha .. best sangat sangat time sekolah .. bila di pkiaq pkiaq balik . mcm nak berputar balik masa . aahaha .. tipu la kalau hampa tak suka time sekolah .. tak mau berpisah . mau nak cari tempat duduk mesti dekat dekat .. ahhaha ..
kaaaan ? rinduu laa woiii ...harap kita kawan sampai bebila . walau pun ada yang bz dengan kekasih kekasih hati tapii mesti ada msa jugak kuaq datting dengan kawan kan kan kan .. hahhhaha ... payah eh kalau kami ni kuaq tak gelak keras perut .. ahhaha . bendaa ckit punn mesti akan gelak . kuang kuang kuang .. bila laa nak p check in kat umah shira .. adehh .. lama dah ni tak p .. hahah .. 
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

lagu sekali aku bagi , kuang kuang kuang . muahhahahha :)





No comments:

Post a Comment