Friday 10 May 2013

kenapa kenapa dan kenapa . :(

awok .

kenapaa aku ditakdir sebegini . kenapa ?  kalau tak bule menjaga hati orang tak perlu lah nak mencurah ayat manis bagai . sememangkan hati perempuan ni lembut , tapi bukan untuk menyakitkan hati .
apa yang u rasa bila aku menyakitkan hati u setiap detik . jaga lah hati aku nih kalau betoi betoi menyanyngi aku . bukan disakiti .
maafkan saya kalau saya banyak myushakan awok selama nieh . cukup sekadar senyum terpaksa . hanya menjaga hati aku .apa yang u rasa bilaa ada orang text u yang aku sudah tiada . apa difikiran u . happy ? or sedih . haa ? kenapa perlu sebegini u buat kat aku ..
apa kurang nya aku . apaa lengkp nya u .. atau kehadiran i hanya myusahkan u semata mata ..sejjurnya aku tak bisa hidup ada kamu aku gilaa . aku tak nakk hubungan kita kenal lamaa berakhir dengan perpisahan dengan ada nya org ketiga atau apa apa .. biaa lah berakhir nya dengann nafas aku berhenti . tu jaa  yang aku harapkan .. please jaga la aku elok elok mcm mana u jaga org yg u sayang seperti mak u .. :(
cinta aku hanya untuk u jaa ... percaya laa !!
Perempuan bukan macam tisu. Bila dah guna orang buang . Bila tak guna , dibiar melayang .
Kalau sayang , tolong simpan saya dalam lubuk hati yang paling dalam. Kalau dah tak sayang , tolong pulangkan pada insan yang lebih memerlukan !! 

No comments:

Post a Comment