Thursday 16 May 2013

♥ Rindu HOusemate ♥

assalamualaikum hampa hampa semua .. 

hahaha .. bila aku duk umah sesorang .. aku teringat time aku duk umah sewa dengan depa depa tu .. hahha .. 6 bulan aku still sana berjauhan dengan famly , kena urus diri sendiri . kena basuh baju sendiri . cari makan sendri . ohh penat .. tapi best sangat sangat .. mcm mcm kelaku ada dalam umah tu .. aku dapat kenal dengan org yang lain negeri aku ... ada yang dri kl . dari kelantan dari perak . ahha . best sangat sangat ..tapi alhamdullilah aku bule urus kan diri aku dengan ada nya elaun aku ngaji di sana . ahha ..
ni lah depa . ahahha .. 

hahahah .. banyak oww kenangann dengan depa depa nieh .. mcm perangai ragam semua adaa .. tak perlu eh tahu . ahhaha ... biasa biasa jah ... bila malam bermula nya berkumpul dalam bilik bercerita segala nya .. rindu dekat kak ain .. musha .. jijah .. adaa .. ikaa .. irah ..kak dila .. kak pah .. kak ayu dan meknab .. bila masing masing ada event tinggal la kami bertiga  musha jijah dan aku .. kami ni satu rumah . tapi kos yang lain lain .. HAHA .. btw beruntung dapat kenal depa ni okeng .. -.-

hahahha ... bila bergaduh .. kejab sajja .. bila berbaik . lama okeng .. bila merapu itulah jijah .. bila malam dengan handfree nya itulah musha .. hahahaha ... rindu hang la jijah .. bila malam ja . hang ja yang selalu teman aku p tandas . penakut nma nya . p kelas paling lewat kamilah .. kami la muka lec sayang wooow .. hahahhahah ... akai panjang kami neh .. hahahahha ... 

pelik kah kelaku kami ? ahhaha ..bila dalam rumah tu riuh . mcm mcm bhasa keluar . ada cakap utara . cakap kl . cakap kelantan .. hahaha .. ika dengan adaa budu mari . HAHA .. ada ni bila dapat novel tak kemana nya dia neh .. ika nya dengan tedy bear nya .. . tak boring duk dengan depa depa nehh ..tapi bila pakat balik kampung cuti kesian depa dua ni .. tak balik .. tapi tak paa .. :D


bila kita banyak masalah . kita selalu selesaikan mslah . kita berhimpun ramai ramai .. kita selesaikan mslah . menangis sesama .. ketawa sesama kan .. mcm mcm sangat sangat ..haha ..mcm dh kelurga dh kengkawan aku .. bila la pulak dapat jumpa lagi dengan mereka ni .. ingat dak lagu samson kenangan terindah . alahai .. wehhh rindu hampaa ... hey ? andai anis tersalah apa apa maaf lah yer . :D


 ni irah .. haha kubang semang mari .. HAHA .. dia ni suka sangat bercerita .. hahha .. inagt time dia demam . kesian sangat tidor ja .. bagi makan ubat pun xmau .. last last makan jugak . ahhaha .. banyak oww kerenah kami dlm umah tuu .. tak kering gusi ..orang yang malas mandi dia la . lala lawak ja noh ira . :P

depa ni dh mcm twin .. p mana mana mesti ada dua org ni .. bila tidur .. kena dua dua kena tidur .. tanpa depa dalam umah . rumah tak kan riuh dan tak kan ramai . ahhaha ... meknab bila bergayut dont disturb dia la .. hahhaha ... kak ayu ni baik ja org nya .. lemah lembut .. kubang semang marii .. hahaha . dengan terkois depa .. tak kan lepas ke mana .. meknab panggilan dia dekat musha .. mushi .. dan aku panggilan nya yasinn . ahahhaha .. ::D


abgman la tempat aku mengoder makanan mcm2 .. bila tengah malam kak ain la yang selalu teman aku makan ..hahhaha ... sayang hang kak ain .. dia jugak la selalu mendengar malasah aku . dan dia laa yang paling tuaa dlm umah tu . big boss mari ahhaha .,,taman puteri lagenda banyak kenangan kita kan .. mesti susah dh nak jumpa yang lain .. hanya musha ja bersama aku di sini .. hahah ..ni ni ni ingat lagi tak time berbulan posa . bersahur .. sedih gila .. kalau tidak duk makan kat umah mak masak sedap sedap .. ni duk umh sewa . hanya goreng telur dan makan dgn kicap ja nsi . haha .. meknab sampai buat kuah buh ayq ja . hahaha .... tak penah berposa dgn kawan kawan . akhirnya .. dapat jugak kaann ..
bila balik kelass bantal la yang dituju .. pkul 8 baru laa bangun ingat makan .. alahai . teringat nya .. 
jijah musha ?? ingat lagi tak kita nek teksi ?? ahhahahahhha . bodoh kan ?? bayangkan muka pakcik tu keluar dari teksi dia dengan misai lebat .. ahhahah .. padan muka kita nak call sangat .. ahhaha .. yang pakcik sorg lagi tuu lagi laa suruh masuk taman x masuk tak msuk . HAHHA :D
bilaa penhujung nya .. kami kehilangan seorang dalam rumah tu . kak ain .. dia dapat pengajian di tempat lainn .. sayu kot hati neh .. apa apa dia la kami duk mengadu segala nya .. gelak kuat kami lah .. ahhaha .. sampai kami ingin berjaga malam tu sbb esoknya kak ain dh nak balik . sob sob sob .. hahah .. aku banyak ajar dia bahasa kedah .. agakk pelik -.- tapi dia sudah berjaya cikit . :D
hampa hampa hampa .. kalau salah apa apa . maaf lah yerr ... aku bukan apa . aku rindukan kenangan di rumah sewa ... HAHHA .sebenarnya banyakk cerita nya tapi banyak yang prvcy .. hahah :D 
dipanggil baby itulah kak dila .. aHAHHA .. comel kan ? ahha .. dia neh manjaa sangat sangat .. tapi dia la baik hati .. tak penah kata nak marah kat orang ka apa kaa ... lembut ja orang nya .. bila dia tidur rumah sewa .. bila dia bernyanyi .. ahhaha ... tak sunyi dh dlm rumah tu .. HAHHA .. kan kak dila kan .. :P
itulah ceritaa kami .. rindu sangat sangat . enam bulan mcm sat jaa .. pejam celik pejam celik dh berpisah .. 
I LOVE U ALL MY FRIEND 


by : anies adieyla . 











No comments:

Post a Comment