Sunday 12 May 2013

♥ MOM I LOVE U ♥

hai hai hai dan hai .
hahhaha banyak kan aku hai nya .. kesah pulak aku -.-
hahahha ... udah udah ..
tw dak dengan tarikh neh , 12 MEI 2013 .
hahaha . hampa jangan buat buat lupa nohh .. hahah . :)
HAPPY MOTHER DAY MY MOM AND MOTHER MOTHER di luar sana .
akuu hanya wish jaa .. tak dan nak membeli nya . maaf :( 
yang tiada emak maaf nah . hampa jangan sedih sedih .. sedekah kan ALFATIHAH kat depa .. bersabar nah .. ajal dia dh datang .. terima laa .. yang masih mempunyai ibu . hargai lah ibu andaaa selagi dia mampu tersenyum lagi  yang duk jauh tu jangan sedih , nanti balik bule lagi berjumpa . . :D
selalu nya mak lah yang akan faham mslah kita . kadang kadang dia garang tak bermaksud dia benci kita . hakikat nya dia sayang sangat anak anak dia ..pergobanan seorang ibu amat berat .. dia kena menjaga kita dan dalam kandung selama 9 bulan . tu diaa ,, kita mau apa2 msti payah bersabar kan .. nak tahu mcm mana . nanti hampa dh kwen . hampa tw la mcm mana ..sehingga dewasa dia menjaga kita .. kita jadi apa apa . ibu la orang yang pertama dia akn susah hati .
apa yang hampa rasa . bila tak hargai ibu bapa . tiba tiba dapat berita mereka sudah tiada .. haa .. menangis tak berlagu kali tuu ,, tapi mintak simpang kan semua tu . ajal di tangan tuhan .. 
sebagai seorang ibu . dia tak perlukan sangat hadiah dari kita . yang dia perlukan pergobanan seorang anak .
Bak kta mak anies!!hadiah semahal mna pon tak bermakna!!yg pling bermkna!!tunjukkan kerjayaan,doa untuk ibu selepas solat dan hargai pengorbanan mak!!itu yang paling penting dan  bermakna bagi mereka !!


hargai lah ibu anda selagi dia masih tersenyum lagi . tiada ibu yang buleh gantikan mcm ibu yang asal ,,kan ? 
ibu kau lah ratu hati ku forever and ever ♥ 
ibu lah orang pertama dia akan gelisah bila terjadi sesuatu pada kita . kan .. ibu lah yang senang menangis untuk kita .. ibu ? maaafkan anies kalau anies selalu buat ibuu marah . kuang kuang kuang ..

just for you mother .. walapun tak seberapa . tapi ni ja yang aku bagi .. -.-
tanpa ibu siapa lah kita di sini .. kann .. apa apa pun SELAMAT HARI IBU :* 
♥ ♥ ♥ 








No comments:

Post a Comment